Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Simning

Känner mig så duktig. Var och simmade igår för första gången på evigheter. Det var också första gången jag var på Eddahallen sen de byggde om. Det är jättefint där nu.
Jag och syrran träffades när hon slutat jobba och åkte dit. Jag ville ha med mig nån första gången så att jag kommer igång, men vi får se hur det blir sen. Det var jättehärligt att simma, men jag blev trött i armarna ganska fort. Det är ju jobbigt när man inte simmat på väldigt länge. Det blev inte så många längder av den anledningen, men det kan väl vara bra att börja lite lugnt och bygga på lite eftersom. Jag ska försöka komma iväg åtminstone två gånger i veckan, så nu kanske jag äntligen kan få ordning på ryggen. Det är verkligen på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0