Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Datorn som dog och återuppstod

Jag håller på att bli galen på den här datorn. Eller det är jag redan, men jag blir det mer och mer. För en stund sen, just som jag hade fått igång internet och allt sånt där så dog den. Den bara stängde av och gick inte att få igång igen. Det konstiga var att högtalarna, skärmen och skrivaren fungerade, men inte datorn. Den var helt död. Tänkte naturligtvis det värsta, att den kraschat. Och vi som har så mycket bilder och andra filer som inte är sparade nån annanstans. Måste ta och köpa ett nytt usb-minne och lägga över allt där.
Jag provade att dra ur alla kontakter och satte i den igen, och som tur var så gick datorn igågn efter det. Då kan jag andas ut för den här gängen. Den lever ju ett eget liv den här datorn. För ett tag sen stängde den av och pep hela tiden men som tur var fungerade det att dra ut alla kontakter och sätta in dem igen den gången också. Och så har den en tendens att starta om sig själv ibland. Men nu fungerar den i alla fall som den ska. Peppar, peppar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0