Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klassificering

I veckan har vi haft om klassificering, och det har verkligen inte varit det lättaste. Vi har ju haft böcker att gå efter och att hitta rätt koder har kanske inte varit det största problemet, det har varit att veta hur man ska skriva ihop dem. ¨
Det har varit en tuff vecka för vi fick så mycket uppgifter att arbeta med under veckan. Det hade lugnt räckt med hälften, men den här läraren verkar tycka om att lägga på oss så myckte det går. Jag och S satt på msn och hjälpte varandra, lite lagom stressade och med lite lagom panik för att hitta rätt koder, för att försöka skriva ihop dem på rätt sätt och för att hinna alla uppgifter.
Nu är det över i alla fall och vi kan ta det lugnt i helgen. Var ledig i går och det var så härligt att bara få slippa allt skolarbete och bara slappa. Har suttit vid datorn alldeles för mycket den här veckan men jag har inte haft så mycket val. Är väldigt tacksam för K som har tagit hand om allt här hemma i veckan medan jag har kämpat med mina uppgifter. Finns ingen bättre än honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0