Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lägenhetsvisning

Vi var och tittade på en ny lägenhet igår. Den var riktigt fräsch och fin med jättefina golv och väggar. Det är öppen planlösning så det blir ganska luftigt. Jag tycker det är lite både och med öppen planlösning, jag vill gärna ha avskilda rum, men det kan vara riktigt snyggt det också, och det var det här.
Vi vill väldigt gärna ha den här lägenheten båda två och jag hoppas att vi får den.  Vi står som trea i kön och det var bara några stycken som var där och tittade. Verkade bara som att det var vi och en till som var intresserade, i alla fall på visningen, och då beror det på om han är före eller efter oss i kön. Jag hoppas att han är efter oss.
Vi får veta om vi får lägenehten i början av nästa vecka men vi har redan börjat planera lite hyr vi ska möblera och så. Vi kommer nog behöva en ny soffa och har vi tur kanskei vi kan ta hörnsoffan som mamma och pappa har. Min sogffgrupp är jättehärlig men den är så bred och det är inte säkert att den ryms. Helst vill jag ha kvar den, men jag är riktigt sugen på deras soffa också. :)
Vi får se hur det blir. Det är ju inte säkert att vi får lägenheten än.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får lägenhet, så du kommer hit igen! :) Men hörnsoffan är väl större än eran soffa? Jag tycker ni ska ha kvar soffan i alla fall om den ryms, och inte köpa nån ny än...

2009-03-06 @ 18:58:20
URL: http://wicins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0