Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kudden är färdig

Eller ja, mer eller mindre i alla fall. Jag har inte fyllt den än, men alla bitar är fastsydda och alla trådar är fästa. Tror jag i alla fall. Det blev ju lite knöligt som det brukar bli n'r kah syr ihop saker men jag tror att det blir ganksa bra ändå. Fick ett tips på hur jag kunde sy ihop sånt här, men det glömde jag ju så klart bort.
Nästa gång jag får för mig att göra en sån här kudde ska jag i alla fall göra på ett annat sätt, som inte är lika krångligt. Men det lär nog dröja ett tag.





Kommentarer
Postat av: Lola

Det där rutmönstret ser väldigt snyggt ut!

2009-05-27 @ 15:28:16
Postat av: Mochride

Tack :)

2009-05-27 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0