Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mer Idol

Jag blev nästan lite upprörd när jag såg Idol i fredags. Hur röstar folk? Jag kan inte fatta att Mariette hängde löst. Hon var en av de bästa. Alla håller naturligtvis inte med, men hon förtjänade i alla fall inte att hänga löst. Så dålig var hon verkligen inte. Blev väldigt förvånad när han sa hennes namn. Som tur var åkte ju Rabih. Eddie borde ha varit den som hängde löst tillsammans med honom, inte Mariette. Nu är hon ju kvar en  vecka till i alla fall.
Tove fick oförtjänt dålig kritik enligt min mening. Jag tyckte hon gjorde en jättebra version av låten. Annars tycker jag ju som vanligt astt Erik var bäst. Hans version var väldigt bra och han är ju hur grym som helst på det han gör.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

sv; Det är fruktansvärt! :(



Vilken härlig blå blogg du har! :)

2009-11-09 @ 20:39:18
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Malin (Mejas mamma)

Haha Trots att jag verkligen ville att Rabih skulle åka så blev jag superglad att Mariette stod där uppe. Hon är inte där på samma vilkor som de andra. Visst hon är bra, men det skulle nog de andra varit om de släppt singel och varit artist i massor av år! :-)

2009-11-10 @ 11:23:00
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0