Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Äntligen färdigt!

I går klädde vi äntligen om de två sista stolarna! Det är ju nån månad eller så sen vi började med det där och nu är det äntligen klart. K:s mamma hjälpte oss och det gick mycket lättare nu när vi var tre stycken. Vi skulle nästan ha varit det med de andra också. Då hade vi sluppit allt slit och bök som det blev då. 
Det bvlev så snyggt! Nu har vi faktiskt en väldigt fin matplats. Tidigare ville man inte sitta där för att det var tråkigt och nu vill jag inte sitta där för att det är så snyggt :) 


Kommentarer
Postat av: Lola

Mm, det ser upplivat och snyggt ut! Ni har en likadan radio som mina föräldrar =0)

2009-10-05 @ 22:57:35
Postat av: SveaJ

sv: Jag kan hålla med dig =) hihi. Den blir säkert skitbra tror jag allt :)



Vad fint resultatet blev :)

2009-10-05 @ 23:27:04
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0