Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Är det inte den ena så är det den andra

Jag har börjat hata datorer. Och så har jag upptäckt hur väldigt oteknisk jag är.
Vi köpte en ny dator eftersom den gamla skulle lägga av när som helst och inte alls fungerade som den skulle. Och så slutar den nya datorn också fungera.... Den bara la av mitt i alltihop. Allt blev svart  och det gick inte att göra nånting. Vi lämnade in den igår och det verkar vara nåt ganska omfattande fel på den. Jag hoppas att det går att fixa i alla fall. Vi fick ta hem en lånedator, och så krånglar den också. Så det var bara att åka tillbaka igen. Men nu är det i alla fall löst. Var knappt att jag vågade starta den men nu fungerar den som den ska. Än så länge i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Lola

Min dator är några år gammal, full med katthår och grejer antar jag och låter till och från som en traktor. Men, men, den funkar! Ska kanske inte säga nåt nu för då dör den väl =0P

Längtar också efter er bebis, det är jätteroligt att hon eller han ska komma!

2009-10-19 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0