Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol 2009

Jag har ju inte skrivit något om årets Idol än så det kanske börjar vara dags för det. Fast nu har det ju hållit på ett tag och en del av det jag har tyckt och tänkt har jag glömt bort.
Det har i alla fall varit ovanligt många som varit bra, eller till och med väldigt bra, i år. Tyvärr har ju en del fallit bort längs vägen, men jag tycker ändå att det blev en ganska bra kvalfinal igår. Jag fick med de jag ville ha med, men jag är inte riktigt nöjd med juryns wildcards. Jättebra att Eddie fick en chans till, tyckte det var så synd när han inte kom vidare. De andra gillade jag inte riktigt. Varför kunde de till exempel inte välja Carl eller Clara istället för Camilla? Hon förstör ju bara låtarna hon gör och gör om dem till dansband. Där skulle hon passa jättebra, i ett dansband, men inte i Idol. Jag hoppas att hon åker snart. Annars blev det väl okej ändå. Ska bli spännande att se hur det blir nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0