Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastlös

Jag är så rastlös just nu! Nästan så att det kryper i hela kroppen. Vill göra nåt men jag vet inte vad. Nånting i alla fall. Fast egentligen vet jag inte om jag orkar. Känner att jag har lite svårt att sitta still, men jag har inte direkt lust att gå en promenad eller nåt heller. Lite kluven alltså :)
Får väl supersticka på min filt ikväll och försöka spöa sambon i "Vem vill bli miljonär". Måste ju ta revansch från igår. Det är väl ungefär vad jag har ork till just nu, men egentligen är det lite för stillasittande. Får väl städa lite typ, men det känns ju inte direkt motiverande att börja med det nu....

Kommentarer
Postat av: Louise

Men jisses ni ska ju snart ha, vilket datum var det?:) Ååå så spännande!

2009-10-13 @ 19:36:25
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0