Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shoppat

Jag och mamma tog oss en shoppingdag i lördags och shoppa gjorde jag verkligen.  Det blev lite som att "det här vill jag ha", drog kortet och gick vidare till nästa ställe. Men jag fick ganska mycket för pengarna också.
Vi började på Kupan där jag hittade en ursöt overall.


 
Bästa fyndet. :) Fyndade också en bok av J.D Robb, eller Nora Roberts. Bäddat för mord heter den. Så nu måste jag möblera om lite i bokhyllan igen så att den ryms.
Vi fyndade också lite annats där innan vi gick vidare till HM och KappAahl. Där köpte jag små sockar, två söta pyjamas och två mössor. Hämtade också ut en babybox från Babyproffsen. 
Hittade också lite snyggt till lägenheten. Var in på Hemtex och hittade en stor svart duk och två jättefina löpare till. Hittade också en jättefin gardin som matchar löparna perfekt. Det kommer bli så snyggt i köket när stolarna och bordet är färdiga och dukarna har kommit på plats.






Innan dagen var slut hann vi med en sväng till Jula också där jag hittade en fin klädhängare som vi ska sätta upp i hallen. Den passar jättebra ihop med tyghyllan vi fick av mamma och pappa. Det kommer bli jättefint där också. Det var ju fint redan med garderoben som passade så bra där, men eftersom vi nu har en barnvagn som ska rymmas i den minimala hallen så var vi tvugna att ta bort garderoben. Känns lite tråkigt men det kommer bli fint nu mned. Det är ganska kul att göra om lite hemma.                                                                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Lola

Så fina saker! Det är verkligen kul att handla nytt och göra om. Men rätt sällan man har råd...

2009-09-15 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0