Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tråkig?

Jag tror att jag börjar känna mig lite för vanlig och tråkig, för jag börjar nästan sakna alla de där kommentarerna jag fick förut.  Jag tyckte  att det var lite komiskt, är fortfarande lite fascinerad över den energi som folk orkar lägga ner på andras utssende. Jag såg ju inte ens ut på nåt konstigt sätt. Jag menar, hur konstigt/ovanligt är det egentligen med vida byxor och rött hår?
Nu har jag haft svart hår ett bra tag och min naturliga hårfärg börjar komma fram. Ganska trevligt regentligen för jag har inte haft den på jättemåänga år så jag vet knappt själv hur den ser ut. Klippte mig för bara nån månad sen eller så, men jag börjar redan känna mig lite peppad på att klippa mig igen. Skulle vara ganska kul att ha nån häftigt frisyr och färgat hår igen.
Och så längtar jag tillbakla till min gamla klädstil. Jag ju fått ändra den lite de senaste månaderna, men jag börjar längta tillbaka till mina vida byxor. Visst får jag för mig att ändra stil lite grann ibland, men det är ändå så där jag trivs bäst, i en avslappnad men ändå "snygg" stil. Om nån månad kan jag ju gå tillbaka till den igen och då kanske det blir nån ny frisyr och hårfärg också. Och kanske får jag höra lite fler kommentarer igen. Det är ju faktskt ganska kul med lite lagom uppmärksamhet. Och så kan man skratta lite åt folks engagemang.

Kommentarer
Postat av: S

En rödhårig L, det skulle vara spänande att se. :) Hur har du klippt håret nu?

2009-09-25 @ 22:29:48
Postat av: Mochride

Ja, visst skulle det.:) Skulle vara så roligt att vara så där riktigt rödhårig som jag var förut. Men just nu lutar det faktiskt mer åt nån brun nyans med slingor av nåt slag. Nu har jag ungefär axellångt och lite uppklippt. Men jag tror att det blir ganska kort nästa gång.

2009-10-03 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0