Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Första vändningen

Vände på sig alldeles nyss. Jag hann bara lägga ner henne på golvet så hade hon plötsligt rullat över från mage till rygg. Hann knappt med. Synd att sambon missade det. Hon ville bara göra det en gång.
Jag tycker hon är lite sen med att vända på sig, de flesta verkar göra det när de är kring 3-4  månader. Fast själv så var jag visst kting 6 månader när jag gjorde det. Det är ju väldigt individuellt. Nu hoppas jag att det blir mycker rullande fram och tillbaka. Men för min sinnesfrids skull hoppas jag att hon fortsätter sova på sygg.

Kommentarer
Postat av: Malin (Mejas och Linas mamma)

Oh stora tjejen! :-) Vad roligt. Men som du säger, man blir enormt orolig för om de ska vända på sig i sömnen.

2010-04-09 @ 09:49:47
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0