Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Irriterande

Jag tycker nästan lite synd om mig själv. Tredje paret rundstickor har just gått sönder. De höll ju ett tag i alla fall. Men nu måste jag alltså köpa nya, igen. Kanske ska köpa två par på en gång för nästa par lär ju gå sönder de också. Bara för att jag håller på med den där filten. Det blir en dyr historia eftersom jag dels måste köpa inte bara ett par rundstickor utan flera, och så går det ju en massa garn. Jag har tappat räkningen på hur många nystan jag använt hittills. Går i och för sig räkna ut på ett ungefär eftersom jag stickar i partier. Blir så less på att det ska gå söner hela tiden. Men det lossnade i alla fall inte lika många maskor som förra gången och jag tappade bara två, så det blir lätt att flytta över i alla fall. Ska kanske in en sväng på stan i morgon eller på fredag och köpa nya stickor. Jag hoppas verkligen att det går bättre med nästa par, men det kommer det ju knappast att göra.

Kommentarer
Postat av: Mari

Sv: Ja, visst är det! :D Tänk att djur kommer så bra överens :D

2010-04-14 @ 22:21:27
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0