Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nästan som att övningsköra igen

Jag har inte suttit bakom ratten på en bil på 7-8 månader. Så det var dags att göra det nu. Jag ville inte ge mig iväg själv eftersom det var så länge sen jag körde så pappa fick följa med som sällskap. Vi körde bara en mil eller så, men det var bra att komma ut igen. Det gick riktigt bra. Jag brukar vara lite vinglig när jag inte kört på länge men jag var ganska stadig och höll hastigheten bra. Det var inte så mycket trafik där vi körde och det var nog bra för annars har jag kanske blivit lite stressad. Vi ska ge oss ut nån fler dag till veckan kanske. Det är ju en nackdel med att inte ha en egen bil, det blir så lite körning. Så det är ju tur att man kan få låna föräldrarnas bil ibland.

Kommentarer
Postat av: Malin (Mejas och Linas mamma)

Sveriges värsta bilförare?? ;-)

2010-04-09 @ 09:50:39
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0