Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... och så började det hagla

Det var jättefint väder på förmiddagen men när jag och syrran skulle iväg på stan hade det börjat mulna lite och det blåste lite halvkallt. Det var inte lika härligt som på morgonen men jag tog ändå vårjackan.
Framkallade korten som försvann och kom tillbaka. Jag skulle ha gjort det förra veckan men när jag stoppade in skivan i automaten så hittade den inga kort, men de fanns på skivan när man kollade hemma. Nu la jag över bilderna på mitt usb-minne och det gick jättebra så jag ska göra så i fortsättningen. Köpte också nya rundstickor så nu kan jag börja sticka igen och förhoppningsvis hinner jag klart med filten innan de går sönder.
När vi skulle hem hann vi bara stoppa in lillan i bilen så börjde det hagla. Det slutade efter en liten stund, men lite senare börjde det igen och då höll det på lite längre. Nu lyser solen igen men den börjar försvinna. Hade börjat fundera på en kvällspromenad men nu när solen nästan är borta igen kändes det inte lika lockande.

Kom ihåg att rösta på mig här så har jag chansen att vinna filmen Spirited Away. Ni kan rösta en gång per dag fram till den 2/5, min blogg är bidrag nr 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0