Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Övningskörning pågår

M fick en Hokus Pokus stol för ett par dagar sen och hon verkar tycka att det är ganska kul att sitta i den. Speciellt när man vänder på den så att hon kan sitta vid ratten. Det ska ju börjas i tid och det är väl bara övningskörningskylten som saknas. Som tur är dröjer det 16 år innan den är dags för henne att övningsköra så jag behöver inte oroa mig för det än på ett bra tag





Glöm inte att rösta på mig här, så får jag chansen att vinna filmen Spirited Away. Ni kan rösta en gång per dag fram till den 2/5 och mitt bidrag är nr 2


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, idiotiskt! x/ Men jag tror det har och göra med att inte någon ska kunna bli anklagad för sexuellt ofredande eller liknade ..

2010-04-21 @ 23:08:56
URL: http://luggsliten.se
Postat av: placebohoe

Söt bild :)

2010-04-22 @ 16:23:41
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0