Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vår

Nu börjar det äntligen kännas som vår på riktigt. Solen skiner och det är jättehärligt med 5 plusgrader ute. Var ut en kortsväng bara och hade jag inte varit så lat idag så hade det varit jättehärligt med en riktigt lång promenad. Det bästa är ju att vägarna är bara och att det inte är något slask! Trodde det skulle bli hur mycket som helst av det men det har knappt varit nåt alls.
Nu har jag bara ett problem och det är att jag inte har nån bra vårjacka. Fast det har jag nog egentligen inte haft de senaste åren. Skulle vara kul med en ny och snygg vårjacka att visa upp sig i.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har samma problem som du...ingen snygg vårjacka! Få se om vi lyckas hitta ngn i år!:-D

2010-04-11 @ 10:49:16
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
Postat av: Natha

Ja man känner verkligen på hur bra humör man blir..

2010-04-11 @ 10:51:03
URL: http://nathalienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0