Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dagarna bara försvinner

Man kliver upp på morgonen, ger lillan frukost och äter sen frukost själv. Sen fördriver man dagarna med att göra inget speciellt alls och sen är det kväll och man nattar lillan och går och lägger sig själv efter ett tag. Jag har ingen aning om var tiden tar vägen men dagarna bara försvinner. Plötsligt har det gått flera timmar utan att man hängt med.
Nu är det  kväll igen och jag har just lagt lillan. K har hittat ett gammalt kassettband med "Landet för längesedan" och vi sitter och lyssnar på det nu. Lite nostalgi. Det finns väl 15 filmer eller nåt sånt, men jag har bara sett de första. Vill nästan se dem igen nu.
Ska läsa en serie som K gjorde när han var yngre och sen blir det stickningen en stund innan kvällen är slut för min del.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack så mycket :)

Följ mig gärna på Bloglovin!

2010-08-22 @ 21:22:57
URL: http://iamhagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0