Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dagens lunch: grillat

Idag for vi hem till mina föräldrar och åt lunch. Min mormor och morfar och farfar var också där. Vi grillade och det kändes nästan lite lyxigt att äta grillat till lunch. Till efterrät blev det rabarberpaj. Jag kommer inte ihåg om jag har ätit det förut.
K fick sköta grillandet och det blev jättebra. Det fanns en sås på västerbottensost, crème fraiche och soltorkade tomater, och potatissallad till köttet men jag är ju så tvärsöver så det tog inte jag. Jag nöjde mig med kroketter och sallad.
Efter maten blev det en del fotograferande med fyra generationer och lite bilder på M och pappa. Det blev jättevarmt och härligt och M fick ligga på en filt på gräsmattan i skydd av skuggan. V i andra satte oss också där ett tag för det blev nästan för varmt i solen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0