Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Härligt med helg

Det är härligt att det är helg nu. Jag har en riktig helg-känsla och det vet jag att jag kommer ha varje helg fram över. Så mycket helg det nu blir när man pluggar och har småbarn. Fredagarna kommer vara den bästa dagen på hela veckan och på onsdagarna kan man börja räkan ner till helgen.
Men nu regnar det tyvärr och det ska tydligen göra det hela helgen, så det blir ingen sommarstuga nu heller. Det kommer säkert regna nästa helg också bara för att jäklas. Det blir sista chansen att fara dit och blir det inget då så blir det ingen sommarstuga alls det här året. Det blev inget förra året heller. Det känns jättetråkigt. 
Men det är jättehärligt med helg i alla fall. Syrran kommer hit ikväll och då ska vi spela lite Wii och så ska vi säkert äta nåt gott också. Kanske se en film. Och imorgon ska jag sova halva dan. Nej, så kommer det nog inte bli men sovmorgon ska jag ha i alla fall.



Så här vill jag att det ska se ut när jag tittar ut genom fönstret, inte vara grått och tråkigt.


Hit vill jag åka. Till lugnet och den fina naturen.


Kommentarer
Postat av: rebecka

fin blogg =)

2010-08-21 @ 13:53:32
URL: http://rebeckajj.blogg.se/
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

SV:Precis. Det blir ju jämt dessutom.

Bild kommer dyka upp på bloggen då jag har stickat en bit. Köpte det garnet jag använder nu på Ica Maxi

2010-08-21 @ 16:54:02
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com
Postat av: Josephine

sv: tack för att du håller med! allt bra ? kram

2010-08-21 @ 18:20:12
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0