Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gårdagens shopping

Jag och syrran trotsade kylan igår och begav oss in till stan. Vi tog bilen eftersom det var så kallt, det var inte roligt att vara ute och gå. Jag hade hoppats hitta nåt på mellandagsrean och visst hittade jag några fina grejer men inget av det var på rean. Men jag är nöjd ändå. Jag handlade inte så dyra grejer.



En jättehärlig kofta från Gina Tricot


Snygga örhängen från Gina Tricot


Söta tröjor till M från H&M


En härlig fleeceoverall till M från Lindex. Den förra var blårandig så jag
tyckte att det passade bra med en grönrandig den här gången.           


Kommentarer
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Vilka fina grejer :)

2010-12-29 @ 13:57:05
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0