Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Någon i din säng

Det finns en bok som heter Någoni din säng. Den handlar om Sofia som är em framgångsrik författare med en lägenhet mitt i stan och fantastisk utsikt. men hon är väldigt ensam och hon dövar den ensamheten genom att umgås med sin låtsaskompis. En dag bestämmer hon sig för att sluta med låtsaslekarna, men då börjar det hända saker som tyder på att den tunna linjen mellan verklighet och fantasi suddats ut. Sent en natt vaknar Sodia av att någon ligger i henness säng... 

Den verkar väldigt spännande och är säkert bra, men jag vet inte om jag vågar läsa den. Jag tror att jag skulle ha svårt att sova då. Fast jag har sett en del skräckias och läst en del hemska böcker förut och det har ju gått ganska bra. Det tog till exempel fyra försök att ta sig igenom Phantoms av Dean Koontz och det klarade jag utan mardrömmar. Och jag har ju läst flera av hans böcker som varit väldigt spännande. Så kanske vågar jag läsa den här nån gång också.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! :) Det är en blandning av malteser och dvärpudel! =)

2010-12-30 @ 14:58:59
URL: http://dumma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0