Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Kan själv" eller "mer"?

M har fått smaka lite potatismos ett par gånger nu och detgår riktigt bra. Hon har tagit tag i skeden och viftat lite med den och igår tog hon tag i skålen som jag hade potatisen i och försökte stoppa den i munnen. Jag vet inte om hon försökte säga att hon kan själv eller att hon ville ha mer. Men det var gulligt i alla fall. Det blir nog dags att skaffa en skål i plast snart så att den inte går sönder om hon kastar iväg den.



Kommentarer
Postat av: placebohoe

Jag var också väldigt nervös för om jag vågade eller inte, tillochmed minuterna innan jag skulle göra tatueringen sa jag nej för jag var för nervös, men jag bestämde mig tillslut.

Det där med motiv är svårt, man vill ju inte göra nåttman ångrar efter en stund. Kram

2010-02-28 @ 18:45:57
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0