Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Legend of the seeker

En till ny serie som verkar bra. Första avsnittet visades förra veckan men jag missade det. Hade tänkt se det på tv6 play men se det gick inte. Så tyvärr har jag ingen aning om vad som hände då men förhoppningsvis har jag inte misast så mycket. Serien är baserad på böckerna Sanningens svärd av Terry Goodkind. Det är många gånger jag funderat på att låna dem men det har aldrig blivit av. Jag måste på biblioteket och hitta nåt att läsa så kanske ska jag ta och låna dem nu. Det är säkert en del som saknas eller gjorts om som det brukar vara med serier och filmer som är baserade på böcker, men jag tror att det blir bra ändå. Nu har jag nåt att följa på ferdagarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0