Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag fattar inte....

Har just kommit tillbaka från dagens andra promenad med hunden. Det regnade när vi gick i morse men nu är de soligt och varmt. Vad ska jag klaga på idag då? Hundägare så klart. Vi hade bara hunnit ut från gatan och över vägen nedanför när jag såg en ensam hund. Ägaren syntes inte till nånstans. Så klart. Det tog en liten stund innan det kom två män från gångvägen bortanför och sängde runt hörnet in på vägen jag var på. En av dem var ägaren. Men inte bryde han sig om att hunden var så långt framför. Inte förrän hunden började gå över vägen samtidigt som det kom en bil.
Jag fattar inte hur man kan låta sin hund å iväg så att man inte ens har uppsikt över den. Bryr man sig verkligen så lite om vad som kan händ? Vad som helst hade ju kunnat hända på den lilla stund det tog för ägaren att omma inom synhåll. Aldrig att jag skulle låta min hund gå iväg så att jag inte ser den.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hihi, tack :P

2010-07-27 @ 12:33:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0