Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spelat minigolf

Idag har vi spelat minigolf. Det brukar vi göra när vi är här och hälsar på. Det regnade på förmiddagen, men när vi gick för att spela så var det lite sol. Det brukar alltid börja regna när vi spelar minigolf här, men inte idag. fast det mulnade på igen medan vi spelade och blåste ganska kallt. Som vanligt förlorade jag. Men jag började ganska bra, fick en spik på första banan och sen spelade jag några banor på 2-4 slag. Sen gick det inte så bra längre.  Men det är ganska typiskt för mitt spel. Jag börjar bra och sen går det sämre efter ett tag.
Ikväll ska vi gå och äta på en thai-restaurang. Jag har bara ätit thai-woken på festivalen tidigare så det ska bli spännnade. Imorgon åker vi hem. Jag saknar mina älsklingar. Pratade med K och lite med M igår. Hon sa "ja, ja, ja" och passade även på att trycka på lite knappar. Min lilla sötnos.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Paulmathilde

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-17 @ 12:11:38
URL: http://paulmathilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0