Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ut i verkligheten

Om en månad ska jag ut i verkligheten igen. Då fortsätter jag plugga och ska göra min sista termin. Uppsatsarbete, en massa plugg och pendling är var jag har framför mig. Men det är bra att det bara är en termin kvar och jag har redan mer eller mindre bestämt mig för vad uppsatsen ska handla om. Det underlättar ju en hel del. Får se om läraren är med på min idé och sen är väl bara att sätta igång. 
Det ska bli spännande att börja plugga igen. Det blir ju en ny klass och den är större än min gamla. Känns lite läskigt att börja om med så många som jag inte känner och när alla andra redan känner varandra. Men det kommer säkert gå bra. Läraren vi ska ha är jättebra om än lite sträng ibland, jag gillar henne. Hon är väldigt bra på att lägga uypp arbetet också. Sen till våren blir det att börja leta jobb igen. Det är ju lite typiskt att de ska dra in så mycket på biblioteken här nu, men det ordnar sig säkert ändå.  Jag kan ju söka jobb inom andra brancher också.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej precis. Vill gärna ha kvar värmen ett tag till innan kylan kommer.

2010-07-25 @ 17:40:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svar: Jo de är så fina =D



Vad pluggar du till? Ursäkta, jag har inte tittat runt ännu ordentligt (A).



Ha d!

2010-07-26 @ 12:13:45
URL: http://heyholetsgoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0