Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Loppis

Igår var vi på sommarens första loppis. Det var inte så jättebra väder, och så var det ju nationaldagen också, så det var inte så mycket folk där som sålde som det brukar. Det fanns ändå ganska mycket men inte så mycket som v gillade. Det fanns mycket barnkläder, men jag hittade varken rätt storlek eller nåt jag tyckte om så det fick vara. Jag hittade inte heller några böcker och det brukar jag nästan alltid göra. Det blev faktiskt bara filmer. Men det var trevligt ändå och M låg och pratade hela tiden. Vi såg en grej som man vi inte riktigt visste vad vi skulle tycka om. Det var en kvinna som gick med sin lille son och en barnvagn. Men det var inte pojken som åkte i barnvagnen, det var hunden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0