Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lunch på stan

Det är lite halvtaskigt väder idag. Det är ganska skönt ute, men det blåser och solen har mer eller mindre gått bakom molnen. Det ser ut att kunna regna när som helst. Jag hoppas vädret är bättre i Stockholm. K är där nu och hälsar på sin bror. Jag hoppas de inte försvinner i folkmassorna, bröllopet är ju imorgon.
Här hemma är det betydligt lugnare. Jag tog med mig M och träffade några gamla arbetskamrater för att äta lunch på stan. Det var jättelänge sen jag träffade dem, och det är väl i och för sig inte så konstigt eftersom det var länge sen jag jobbade där. Det var kul att träffa dem igen och de fick se lilla M. De tyckte jättebra om henne och hon verkade tycka bra om dem också när hon väl vant sig lite vid dem. K höll i henne och busade lite med henne och E pratade också lite med henne. Jag måste äta lunch med dem fler gånger och ta med M igen. Nu ligger hon och sover. Hon blev jättetrött lagom till det var dags att åka hem igen.

Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Alltid trevligt med lite lunch ute och slippa laga själv.

2010-06-19 @ 19:58:42
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0