Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bakat lite gott

Jag fick ett ryck att baka och har gjort biskvier för första gången. Det var jättelätt och blev jättegott så det ska jag göra fler gånger. Och så gjorde jag muffins med vit- och mörk chokladfrosting, syltgrottor, och så några kakor som jag inte kommer ihåg vad de heter, men det är ungefär som syltgrottor fast man har i smält choklad istället. Hade tänkt göra en sockerkaka också, men det får bli en annan gång för frysen är full och jag vet inte riktigt hur jag ska förvara kakorna. Men eftersom vi är kakmonster båda två så löser sig nog problemet ganska snabbt. Och då kan jag baka en sockerkaka. Den räcker kanske i en dag eller två och sen får jag baka lite nytt igen.






Kommentarer
Postat av: Karin

Det ser riktigt mumsigt ut!

Kram Karin

2010-05-01 @ 15:21:09
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Lola

Oj, att du orkar baka så många olika på en gång! Jag orkar bara göra en sak per gång, om det inte är jäst som måste gå åt.

2010-05-01 @ 22:49:00
Postat av: Ewa-Marie

Ser gott ut. Du frågade i min blogg om frostingen. Jag har följt ett recept jag hittade på internet. I ett tidigare inlägg på min blogg länkar jag dit.



Trevlig helg

Ewa-Marie



ewamarie/blogg.se

2010-05-15 @ 20:56:43
URL: http://ewamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0