Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prince of Persia

Jag har just kommit hem efter att ha varit på bio och sett Prince of Persia - The sands of time. Jag tyckte att den verkade väldigt bra efter att ha sett trailern, men jag är ändå positivt överraskad. Jag läste just några recensioner som tyckter att filmen var lite så där, men jag tycker att den var väldigt bra. Speciellt för att vara baserad på ett spel. Visst var den lite förutsägbar, men den var ändå spännande hela tiden. Jake Gyllenhaal är jättebra som Dastan. Jag har inte sett honom i så mycket tidigare och har inte tyckt nåt speciellt om honom som skådespelare, men han gjorde väldigt bra ifrån sig i den här filmen. Jag kanske följer med K när han ska se den sen. Ska i alla fall ha den på dvd.

Kommentarer
Postat av: Mrs Bernhardsson

Vill se den med. recensioner de ger brukar oftast aldrig stämma med de man tycker. Vet inte vad de tittat efter när de ger de resultaten.

2010-05-31 @ 16:17:53
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0