Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spindlar, spindlar

K visade en hemsida på internet om en kille som har 100 spindlar! Jag ryser i hela kroppen bara jag tänker på det. Huvva! Vi har bara 3 stycken som tur, så långt har jag sträckt mig. Och så gick jag med på att han skulle på beställa två till så snart har vi 5 stycken spindlar här hemma. Vad har jag gett mig in på egentligen? Han pratar om att han också skulle vilja prova odla spindlar, precis som den där killen med hemsidan. Men det vill jag nog inte gå med på. Känns lite, ganska, eller förresten väldigt, läskigt med så många spindlar. Fem spindlar, där år verkligen gränsen. Helst har jag ju inte haft nån alls. Varför kan du inte vara intresserad av "normala" djur som alla andra, älskling? Hoppas verkligen inte att M ärver det här intresset för spindlar och insekter....



Så här ser de nya spindlarna ut. Mexican redrump
eller Brachypelma vagans.                      Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0