Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ute i solen

Idag har vi suttit ute och solat. Jag trodde inte att det skulle gå eftersom det var väldigt mulet och såg ut att bli regn ett tag. Men det vände och solen kom fram ordentligt. Det har varit jätteskönt att sitta ute i solen och jag tror att jag hunnit få lite färg också. Jag har suttit och stickat på M:s filt medan M har legat i sin vagn  och sovit och även suttit i mormors knä en stund och tittat på syrrans hund som jagat löv och ätit snö. Jag lyckades faktiskt få en riktigt bra bild på honom och det är inte lättaste för han vill aldrig vara stilla när kameran kommer fram. Jag hoppas det är så här bra väder i morgon också.


Lite tantvarning är det nog på den här bilden, men det bjuder jag på :)


M sover så fint utomhus och drömde nog om mat en liten stund :)


Syrrans yrväder till hund som faktiskt är stilla en liten
stund. Stor som han är har han kommit på att han vill
vara en knähund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0