Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Valborgs

Igår var det valborgs. Jag och K tog med oss lilla M och firade lite stillsamt med N. N fick vara grillmästare även den här gången och det skötte hon jättebra. Köttet blev jättegott. Efter maten blev det en lång promenad med hundarna. Vi gick förbi den tilltänkta majbrasan, men det var ingen som orkade vara brandvakt så den tändes aldrig. Några småungar försökte däremot genom att slänga en smällare i den.
 Det var inte särskilt mycket smällare alls under kvällen och det var bra eftersom vi inte riktigt visste hur N:s hund skulle reagera. Men han brydde sig faktiskt inte så mycket.
Efter promenaden spelade vi spel, trivial pursuit på K:s playstation 2. Mycket roligare än det TP-spel som mamma och pappa har som sagt eftersom det är så gammalt. Det är ju mycket nyare frågor i det här spelet och som sagt roligare att spela. Men det kan ju ta hur lång tid som helst, vi spelade i kanske 2,5 timmar och sen var vi för trötta för att spela färdigt. Det blev oavgjort mellan mig och K som fick 4 tårtbitar var och N fick 3. Vi hade tagit med oss Alfapet också, men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Mari

Sv: Ja, jag är också lite tveksam men jag kommer nog att se den iaf bara för att Smurfarna var ett av mina favoritprogram när jag var liten ^^

Ha en bra dag!

2010-05-01 @ 14:36:31
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0