Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det blev sol i alla fall

Bara nån halvtimme efter att jag skrivit mitt inlägg i morse cyklade jag tillstan för att ta bussen till Umeå och då var det strålande sol och ganska varmt. Så det blev en väldigt fin dag i dag också trots att den började så trist.
på bussen såg jag A som jag läste litteraturvetenskap med. Fast jag såg henne inte förrän jag satt mig, man är ju så fokuserad på att hitta en ledig plats att man inte ser vem som är på bussen. Vi pratade lite när vi kom fram, om våra utbildningar och så. Det var trevligt. Vi kommer säkert åka med samma buss fler gånger.
Det var faktiskt väldigt lite folk på bussen idag. Jag tycker det är lite folk igång överhuvudtaget nu. Det brukar avra så mycket folk som ska med bussen att man knappt vet om man kommer med och på lunchen brukar det vara så mycket folk att man nästan har tur om man hittar nånstans att sitta. Men så är det inte nu. Fast det kanske inte är lika mycket folk som pluggar nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0