Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hittade en bok

Hittade en bok i min bokhylla som jag inte visste om att jag hade. Jag vet att jag hittade den på Myrorna men jag har faktiskt inget minne av att jag köpte den. Och nu när jag läst baksidetexten igen och kollat lite i den så vet jag inte om den verkar så bra.
Den heter Drömmar av guld och är skriven av Benita Brown.
"Newcastle 1906. Constance  kämpar mot smärtorna i förlossningssängen. Efter många timmar får hon sin belöning - två välskapta flickor, Men Constance kan inte känna någon riktig glädje. Det enda hon kan tänka på är den fasansfulla kväll nio månader tidigare, då hon blev brutalt överfallen och våldtagen. Constance ser likheterna mellan våldtäktsmannen och sin andra doter - men kan det vara möjligt?"
Är det nån som har läst den? Vad tyckte ni i så fall?

Kommentarer
Postat av: Louise

tack!:)

2010-09-11 @ 11:28:16
URL: http://louisebergochdalbana,blogg.se
Postat av: | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Har inte läst, men den verkar vara bra :)

2010-09-11 @ 14:15:16
URL: http://caughtby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0