Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Metautvärdering

Vi har fått i uppgift att göra en metautvärdering. Att utvärdera en utvärdering. Det är inte så krångligt som det kanske låter. Vi har fått söka efter en utvärdering själva och har fått vissa frågeställningar och kriterier att utgå ifrån när vi gör vår utvärdering. Vi jobbar i par och imorgon är det redovisning. Som vanligt blir jag lite nervös och får ett litet anfall av prestationsångest innan redovisningen. Men jag kommer ju överleva, ingen kommer slå ner mig om jag råkar säga fel eller nåt sånt och det kommer kännas mycket bättre när vi väl står där och ska framföra vad vi har att säga om vår utvärderingsrapport. Och sen när det är över kan man andas ut och se hur det går för de andra. Om vi inte blir sist förstås.

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe det är galet fint!

2010-09-14 @ 17:43:33
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0