Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plugga, plugga, plugga...

Det har gått ganska bra idag, men det känns att det var ett bra tag sen jag gjorde det här. Min hjärna har inte riktigt ställt in sig på att plugga än men det kommer ju allt eftersom. Jag är speciellt inte van vid att sitta och plugga framför datorn. Det var väldigt länge sen. Tidigare har jag oftast skrivit ut det som fanns på internet och jag måste se till att fixa en bläckpatron så att jag kan göra det nu också. Fick nästan lite spänningshuvudvärk och det vill jag ju helst udvika. Särskilt som det i värsta fall kan leda till migrän. Det finns det en viss risk för ändå, men förhoppningsvis dröjer det länge innan den hälsar på.
Trots lite koncentrationssvårigheter idag så fick jag ändå ganska mycket gjort så jag är på gång i alla fall. Ska plugga mer på bussen imorgon. Förhoppningsvis får jag den där boken jag behöver då också så att jag kan läsa lite i den. Tycker mycket bättre om att läsa i en bok eller i papper, det blir lite jobbigt att sitta framför datorn efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja men precis, alla nya mobilder blir jui med touch, så snart finns de la inga vanliga kvar :o bara att vänja sig ^^

2010-09-01 @ 22:32:45
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Georgjeanette

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-31 @ 08:51:41
URL: http://georgjeanette.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0