Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trinny och Susannah

För några år sen visades ett stylingprogram med Trinny och Susanna där deltagarna fick lära sig hur de ska klä sig för att framhäva sin bästa sidor och former. Nu visar Tv4+ Trinny och Susanna stylar om Sverige. Jag gillade programmet som gick på kanal 5 och jag gillar det jag sett av det här programmet också.
Det jag tycker är så bra är att de försöker inte få folk att gå ner i vikt eller fixa en massa saker med sin kropp eller utseende, utan de lär deltagarna att klä sig efter deras egna förutsättningar. De får  lära  i de färger de passar i och hur de ska klä sig för att dölja det de inte vill visa och för att framhäva det de vill visa. Tänk att man med rätt kläder kan trolla bort flera kilon och eller lyfta fram kurvor som man inte trodde fanns.
Jag skulle nästan vilja vara med i ett sånt där program. Det skulle vara ganska kul att få lära sig att klä sig på rätt sätt för att se så bra ut som möjligt. Få veta vilka färger man verkligen passar i och vilka färger man borde undvika. Och viljka kläder som framhäver eller döljer det man nu vill framhäva/dölja. Har väl ganksa bra koll på vad jag passar i, men det kan ju alltid vara kul att få nån annans syn på det.


Bildkälla

 


Kommentarer
Postat av: Moa - I väntan på liten

Svar: ja visst är han fin :D

2011-04-26 @ 14:22:38
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vad roligt :)

2011-04-26 @ 15:14:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0