Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fika på stan

Det var jättekul att träffa I igen. Det var alldeles för länge sen. Det blir ju tyvärr så. Hon hade med sig lilla A, D fick vara hemma och leka med sin morfar. A var ett riktigt litet charmtroll. Hur söt som helst. M lyckades charma hon också, tror nog att nästan alla p Wayne's tyckte att hon var jättesöt. När hon hade ätit färdigt hade hon som vanligt inte ro att sitta still längre utan ville upp och g. och det blev många varv fram och tillbaka där vi satt och s en sväng genom hela fiket också. De flesta som såg oss log lite åt henne när hon gick förbi. Vi stannade en stund vid fönstret också och tittade ut på torget. Det tyckte hon var väldigt intressant. Ett tag i alla fall, sen ville hon fortsätta sin promenad. Hon kan ju aldrig vara still särskilt länge, men hon var det faktiskt ganksa länge nu. Vi fick äta färdigt i lugn och ro allihopa. Hon uppförde sig väldigt bra.
Jag och M köpte en jättegullig tröja med Tiger på och tillhörande byxor som vi gav till A. Jag skulle vilja köpa det till M också, för det var så sött. Hittade en jättegullig mössa med tillhörande vantar med Nalle Puh som jag också skulle vilja köpa till henne.

Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Åh, tusen tack för att du säger så! :)

2011-02-11 @ 20:59:36
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: viktoria - Marks största blogg!

nej inte jag heller :p kollade mest för att min pojkvän ville se den :p

2011-02-11 @ 23:02:30
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0