Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dumma mobil

Jag har varit så nöjd med min mobil, fram till nu. Nu är jag inte lika nöjd. För tydligen så går det inte alltid komma fram när man ringer till den och det är ju inte bra. Syrran och mamma har ringt flera gånger och bara fått höra att numret inte går att nås just nu. Jag har provat ringa till den jag också och fått höra samma sak. Och det är ju jättekonstigt. Jag måste leta reda på kvittot och gå dit jag köpte den och se om det går göra nåt åt det. Tills vidare får jag väl byta tillbaka till min gamla mobil. Jag riskerar ju att bli utan jobb om det inte går att komma fram.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh sånt är störigt när man inte kan komma fram :( Hoppas det löser sig!



Tack :)

2011-01-31 @ 18:07:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0