Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Måndag

Jag hade måndag hela dagen igår. Men det var ju söndag, hela dagen. Idag är det måndag, det vet jag ju eftersom det som sagt var söndag igår. Men det känns inte som måndag. Jag måste hela tiden påminna mig om att det är måndag idag. Ungefär som igår då jag flera gånger kom på att det ju faktiskt bara var sändag. Det är lite jobbigt när det blir så här. När man inte har koll på vilken dag det är. Egentligen vet man vilken dag det är, men det känns som en helt annan.

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Hihi det är inte alltid lätt att hålla reda på dagarna ;)

Ja, ullared var riktigt roligt! Över förväntan... :)



Ha en fin dag! Kram

2011-01-31 @ 15:01:14
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0