Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sanctum 3D

Igår var jag och K och såg Sanctum 3D på bio. Jag kunde inte låta bli att vänta mig hemska undervattensvarelser när de simmade under vattnet i grottorna och jag blev lite smått klaustrofobisk när de tog sig fram genom tunnlarna. Lite typiskt och kanske inte helt oväntat slut, men det var ändå en jättebra film.  Den har inte fått så jättebra recensioner ser jag, men jag gillar den i alla fall
Filmen handlar om ett dykarteam som undersöker en undervattensgrotta i en avlägsen del av Papa Nya Guniea. En tropisk storm bryter ut medan tematet befinner sig hunratals meter under markytan och vägen upp ur grottan blir blockerad. Vattennivåerna stiger hastigt och teamet tvingas allt längre in i grottsystemet i sina försök att hitta en väg ut. Desperationen växer mellan teamets medlemmar och de visar nya sidor av sig själv.


Kommentarer
Postat av: Bella

Sambon sitter här och ska boka biljetter inför kvällens bio som vi ska unna oss och helt plötsligt får jag syn på det här blogginlägget. Riktigt kul då vi faktiskt tänkte klicka på att boka biljetter för denna film :D Läste igenom ditt inlägg om att du tyckte att den var helt ok och eftersom vi ser att det finns tomma toppenplatser kvar så hoppas jag att vi kommer tycka detsamma när denna kväll är över :)

2011-03-04 @ 16:48:25
URL: http://bbella.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

fin blogg :)

2011-03-04 @ 17:18:12
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill verkligen ser den där filmen :)

2011-03-04 @ 19:20:11
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0