Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fushigi Yuugi

Nu är det slut. Jag köpte de två sista delarna igår kväll och läste ut sista i morse. Känns nästan lite tråkigt att det är slut nu, jag fastnade verkligen i den där serien. Det är lite farligt att börja läsa, för det var så svårt att sluta. En väldigt bra serie som jag säkert kommer att läsa fler gånger. 
Har försökt få honom att läsa lite också, men det har han inte velat. Jag läste högt för honom igår, men jag tror inte att det passar honom riktigt. :)
Var tvungen att tjuvkika lite i slutet innan jag började läsa och det slutade ju lyckligt så jag skyndade mig att läsa så att jag skulle komma dit :)
Ska ta och läsa mer av henne. Har hittat fler böcker av henne på SF-bokhandeln som jag ska beställa nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0