Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite nytt

Köpte en ny vinterjacka igår. Det blev en lite längre variant, typ kappa och den är jättevarm och skön. Tycker om den. Så nu har jag nåt snyggt att ha på mig i vinter :) Nu skulle jag bara behöva en ny mössa, kanske nya vantar och så nya vinterskor...

Har börjat ett nytt stickningsprojekt också. Men det är lite svårt att få till mönstret som det ska vara så vi får se hur det går. Men jag ska inte tjata så mycket om det som jag gjort med de tidigare sakerna jag stickat. Blir nog lite tråkigt att läsa om det.  Jag har hittat flera saker jag vill göra och förhoppningsvis blir det av.

Ska ta och byta ut alla låtarna i mp3n. Jag är så less på dem nu. Har haft samma låtar i hundra år känns det som. Fast jag ska inte göra det ikväll. Det får vänta till imorgon. Måste fundera ut vilka låtar jag vill ha med. Finns hur mycket som helst att välja på.

Såg syrran tävla i dressyr idag och det såg riktigt bra ut. Det var 15 stycken i hennes klass och 13 stycken som red i klassen före. Har sett det där programmet så många gånger så jag skulle också kunna rida det nu :) Blev fakiskt lite sugen på att rida, men jag vet inte om jag skulle våga. Det är så länge sen jag red. Om jag hade den snällaste hästen som går att hitta kanske. Red en kompis häst förra sommaren och det gick bra, men vi skrittade bara. Kanske vågar jag mig på att trava nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0