Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Färdigt

Nu är jag äntligen klar med de där kuddarna jag började med för så länge sen. länge sen var det väl inte, men ett bra tag sen i alla fall. Köpte lite garn igår och gjorde det sista klart för en stund sen, så nu kan vi lägga ut kuddarna. De får nog vara i var sin fåtölj. De matchar tyget väldigt bra. :)
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
image10



image11


Har även gjort en tröja som jag blev klar med för nån vecka sen. Stickade den efter samma mönster som den där sjömanströjan, men jag gjorde en annan halslinning och så skippade jag kragen. Jag gjorde den enfärgad också.

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0