Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vår

Var hem till mamma och pappa idag och har suttit och solat på deras altan. Det var jätttehärligt. Ska bli skönt när vi kan sitta ute på vår balkong, men det blir inte riktigt samma sak  PÅ somrarna saknar jag verkligen att ha hus och tomt. Men det är ganska bekvämt med lägenhet också, speciellt på vintern. Då slipper man ju all skottning tex. :)

Vi gick en lång promenad med hunden ich det var jättehärligt det också. det börjar vara ganska varmt ute, även om det nog fortfarande är mest solen som värmer.  Vi gick till Ica och köpte glass, det var gott :)
Hunden blev jättesmutsig av all sand. Han blev tvåfärgad, hela undersisdan blev brun. K badade honom i fredags och jag sköljde av honom lite hos M också, men det syntes inte alls. Det såg ut som att han inte blivit badad på flera månader. Så jag sköljde av honom när vi kom tillbaka. Nu är han någorlunda ren igen. Jag tror inte att det håller så länge, men ändå. . Jag vill att sanden ska försvinna snart, det blir mycket lättare att gå med hunden då och så slipper man all sanden inomhus.
Det går åt rätt håll nu i alla fall. (men jag ska inte säga för mycket, snart kanske det börja snöa igen) Nu är det snart sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0