Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jullov

Hade mitt sista seminarium den här sidan av året igår och det gick ganska bra. Vi hade ju om etikfrågor och det här seminariet kändes mycket bättre än det förra. Känns skönt att ha allt sånt avklarat, nu är det bara rapporten kvar. Började lite på den idag för att komma igång, men jag vet inte om det blir så mycket mer skrivande innan jul. Jag har två veckor på mig efter nyår att bli klar och det ska jag nog klara av.

Nu är det bara jättehärligt att vara ledig. Tog sovmorgon i morse och det var jätteskönt att få sova flera timmar längre än jag brukar. På måndag åker jag till Skellefteå för att fira jul med min familj och K kommer nån dag senare. Jag längtar till jul, och  hoppas verkligen att det kommer mer snö innan dess. Nu är det ju bara is över allt, men det har i alla fall frusit på lite så det är inte lika blött som det har varit de senaste dagarna.
Ska ta det lugnt den kommande veckan och bara ha ledigt. Det har varit så mycket med skolan så det blir härligt att släppa det ett tag. Sen måste jag fortsätta med rapporten, men det blir sen.

På nyårsafton ska vi gå och se på Lövångersrevyn och det ska bli jättekul för jag aldrig varit på det tidigare. Det ser jag också framemot.
Men mest just nu så längtar jag efter jul och all julmat, och så att få komma tillbaka till kära schtaaan ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0