Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inspirerande

Var på Chlas Olssons idag och kikade lite när vi var på stan. Fastnade lite på den där avdelningen där de har scrapbooking material, dukar, pennor, oljefärger mm. Jag vill också klippa och klistra, rita och måla och greja. Kanske göra nåt tryck på nån tröja eller roliga schabloner på papper eller nåt. Gick där och fick massor med idéer, men det lär nog inte bli av. Inte på ett bra tag i alla fall. Jag har kommit av mig lite i mitt kreativa skapande. Har tappat bort virknålen så jag kan inte fortsätta med kudde nr 2, och garnet har tagit slut till stickningen så den kan jag inte heller fortsätta med. Vilka problem :) Har i alla fall skrivit lite mer på berättelsen och jag ska försöka skriva lite i veckan också. 
Men det är kul att gå och fantisera lite i alla fall. Fundera ut saker man kan hitta på och göra, sen om inte annat.  Skulle vilja komma på nåt fint att rita eller måla, det var länge sen jag gjorde det. Jag har väl kanske inte riktigt orken heller. Sånt där går i perioder. Men kanske kan jag få en sån period igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0